Lately.

Godmorgon!
Ungefär en gång om dagen tänker jag, nu bore jag ju gå in och blogga.
Sen blir det inte av, orkar inte, finns så mycket andra saker att göra.
Hade iallafall en mycket trevlig helg.
Fredagen blev lugn med Markus, chips och tv tittande lungt och skönt.
Eller skönt, jag fick ju äran att den 25:e och dessutom fredag åka upp till ICA Maxi och brottas / trängas med halva nyköping. Men det gick bra. Markus monterade upp våra nya balkongskydd så nu är det lite mer lä på balkongen - superhärligt. Så hela söndagseftermiddagen satt vi och sola på balkongen mmm :) .
 
Lördagen så följde vi med Kent & Lena ut på sjön, lite sol, korvgrillning, örn & svan spaning sen fick jag pimpla strömming. Det gick sådär... i och med att vi ej fick någon fisk. Men men... Avslutade med fika i Tba där vi också satt och solade.
Hem, äta, göra iordning dig för party i stenkulla hemma hos A-k & Pelé.
Vilken jäkla kväll det blev, utan att närmare berätta så vilken kul och spontan kväll, HERREGUD.
 
Småseg på söndagen, befogat, så åkte vi sedan och reklamera vår elgrill som efter två grillningar gått sönder. Sedan hem för mys och lunch hemma hos mamma och pappa, och de var så gulliga och köpte en klotgrill till oss. Sen hem som sagt till balkongen och njöt av solen.
 
Det var min helg det.
 
Måndag, tisdag, har haft dåligt flow på jobbet men skam den som ger sig ;)
Och bästa av allt. Jag och M var ute och gick i måndags kväll och då pratade vi om löpning.
Så sa M att du klarar ju lätt 1 mil, och jag tänkte herregud nej nej nej det gör jag verkligen inte.
Jag orkar ju nätt och jämt mina 5 km på hyffsad tid.
Igår hade jag dåligt humör, så många förkylningsblåsor i munnen så jag slutat räkna, känner mig som en mongolid i munnen. Men bestämde mig ändå för att springa på löparbandet.
Och gjorde min första mil någonsin!
Vilken känsla!!

Idag är det Valborg, vi ska ut till skogen och grilla med några kompisar och imorrn dagen till ära är jag LEDIG :))



























 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0