Onsdag

Äntligen, veckan går väl ändå rätt fort ändå.
I helgen var jag ju som sagt i Stockholm och träffade Malin.
Det  var verkligen mysigt!
Vi åt på Broken som är en restaurang med inspiration av usa ( maten ) men inredning och stil från Åre, en kul kombo. Har vart där och ätit med Markus en gång tidigare. Vi båda tog hamburgare och det var verkligen sååå gott!
Blev lite shopping men inte så mycket då jag höll lite i plånkan eftersom jag har en Lindtripp inplanerad också.
Men köpte mig en ny necesär för det var nödvändigt och sedan fyllde jag den med massa smått och gott från the body shop.
 
Nu är som sagt arb. veckan igång och igår hade jag verkligen en hemsk dag.
Massa medlemar använder autogiro för att betala träningsavgiften och det är vi som hanterar detta autogiro genom att skicka filer på många många många tusenlappar. Vi hanterar detta några ggr i månaden och när det då krånglar är det inte så jäkla roligt.
Som när jag skulle skicka en fil igår och vi kommer inte in på programmet som vi använder för att skicka filen med.
Det tog mig 4 h ... sitta i supporttelefon, hjärtat klappar snabbt, man blir stressad, frustrerad, orolig.
Det värsta var just att vi ej fick igång programet, men lyckades lösa själva filskickandet på annat sätt.
Men bävar nu efter en ny dag med massa datastrul.
Fy fasiken vad jag hatar när datorn strular... alltid är det nått.
Och det finns oändligt många filer, brandväggar, proxyinställningar, dokument, prickar och streck som kan vara fel.
SJUKT!!!
 
Idag ska jag träffa Matilda och ev Sara en liten sväng innan jobbet sen så ska jag köra Dansa Mix. Hoppas att det ska gå bra, är ju fortfarande inte kry. But we'll see...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0