Godmorgon Söndag!

Söndagsmorgon, helgen går lika fort som vanligt. Men vad gör det när man har nått att se fram emot?!

I fredags firade vi M's pappa i Tba. Middag o efterrätt, vi satt ute hela kvällen och trotsade kylan med filtar kring kroppen och trasmattor hängdes upp som provisoriska väggar!

På vägen ut så stannade vi till på okq8. När vi svängde in stog ett helt gäng "tullare" och poliser där, vet ej varför. M trodde det var nykterhetskoll men har tullen verkligen med det att göra?
Iallafall M och hans bror gick in på ok och jag och S satt kvar. Helt plötsligt går larmet på vår bil. SÅ PINSAMT!!!
Jag o s slänger oss på golvet och i panik ringer M.... Som tydligen lämnat telefonen i bilen där vi sitter.. Efter en stund blev det tyst iaf som tur var. Hehe.

I lördags var S o O här en sväng så vi möttes upp i hamnen med delar av gänget för glass. Så nu är årets första hamnglass äten. Knäck och Mangosorbet.
Kom hem och möttes av trall på balkongen M o F hade vart så duktiga.
Sen landade jag i soffan... Tills idag söndag.

M's kusin fyller så kalas idag igen.
Ska tanka mormors bil.. Blir ju lite nervös när det kommer till tankning. Sen vill jag nog krama o klämma på min mamma o pappa ( syster också så klart men blir lite svårare idag)

Ha en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0