Gnäll

Får man gnälla?? Bara lite?
Jag blir så sjukt irriterad av människor som jag ej känner hör av sig till mig via Facebook med jobbrelaterade saker..
Är det för man är lat?
Feg?
Eller varför?
Jag skriver inte till Icapersonalens privata facebookkonton, ber dem handla åt mig, frågar inte om produkter..
Skriver inte till skavstapersonalens privata facebookkonton ber dem om flygtider, tullregler.
Hör inte heller av mig till bankens personal frågar om räntor, om de kan ta ut pengar åt mig etc.

Har haft en så skön söndag.
Jag o M har i princip degat hela dagen förutom ett stopp i tvättstugan och att vi åkte och handlade.
Vi har inte bara plöjt serien arrested development ( som för övrigt är riktigt roligt ), vi har också ätit rökta räkor, ost & kex samt glass o jordgubbar.
Plötsligt ser jag att "en" skrivit ett mail på fb.. Som börjar med Hejmalon jag skulle ju kommit....

Jag tänker inte öppna det.
Men vad är det ända jag tänker på nu?
Måndag
Arbetsvecka
Avbokat möte
Sälj
Provision

När jag bara kunde fortsatt haft min sköna söndag.

Så tack för det!!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Fy fan va trist! Jag förstår att du känner så! Öppna idag, svara och be dom vända sig till kontoret under öppettider! En del folk alltså... :/

2013-05-27 @ 09:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0