Lördag

This is My strong Eye........
Men seriöst, vafan?!?!
Varför får jag en ( tror / hoppas de är det ) vagel?!??
Hela jävla ögat uppsvällt, ont i huvudet.. Ser ut som quasimodo.. Självförtroende på topp, känner mig vacker som en vårdag.. NEJ!!!

Igår så bowlade vi på Rosvalla.. En strike slog jag.... På Markus namn inte mitt eget.. Typiskt! Men några spärrar blev det iaf :)
Efter åkte vi hit och bara umgicks lite.
Äntligen fick jag testa creamy tacochipsen men nej det var inte nån speciell smak på dem.. Ganska smaklösa. Jahapp idag då..
Vet inte om jag borde ta mig till Apoteket för nån jäkla ögonsalva.. Jag vill köpa lite fina påskfjädrar o börja pynta, afternoontea på Östermalma inplanterat och sedan tänkte jag läsa boken jag lånat :))
Önskar er en fin och vagelfri lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0