Helgen

Godmorgon!
Uppe med tuppen så satte jag igång och tvättade lite kläder.
Skönt att ha det gjort. Har också hunnit äta lite frukost.
Helgen var mycket bra!
I fredags så umgicks jag med Matilda, vi gjorde nachos och skrattade mycket! =)
Lördagen så for jag och Markus till Knivsta och Nova Park ( hotell, konferens och spa ).
När vi kom dit fick vi ta på oss varsin morgonrock med namnskylt.
Började i mosaikbastun som var grymt skön!!
Sen kom två tjejer och hämtade oss och vi fick 50 minuter helkroppsmassage.
Efter det drack vi öl och vin och relaxade vid brasan. Innan vi hoppade i utomhusjacuzzin =)
Jag pallar ju inte sitta där så länge tycker alltid att det blir för varmt, så vi gick in och doppade oss inomhus också =)
Gjorde ett kort besök i tofflor,badkläder och morgonrock i isbaren... huttrandes gick vi upp därifrån också.
En grymm afternoon tea med snittar, godis, bakverk you name it! Mummmmmss!!
Supermätta gick vi in till spa't igen och bara tog det lugnt.
Upp på rummet, gjorde oss iordning och sedan så åt vi 4 rätters - SÅ GOTT!!
Vi var lite trötta så vi tog en kaffe också.
Hotellet hade ett biljardbord så vi tog ett par matcher... som jag förlora alla på... snacka tråkigt..
Markus bara skratta när jag missade den vita bollen ... typiskt... men men får väl bjuda på den.
--
Dan därpå så var det stor frukostbuffé ( med färskpressad apelsinjuice och pannkakor, me like! )
Funderade på om vi skulle bara igen men vi for till täby istället, mycket glatt positiv till täby centrum.
Vi var vid nacak forum runt jul och det var inte nått att ha. Täby centrum åker jag gärna tillbaka till.
Markus shoppade lite och jag hade ju siktat in ögonen på sephora.
Man blir aldrig besviken när man går in för de har så mycket roligt och fint. Men hade hoppats på mitt favvomärke phiolosophy... men men.. får vänta till NY, och då ska det shoppas!!! =)
--
Måndag - check! Måndagsträning - check!
--
Tisdag ...
Trött ... lata sig eller gå till gymmet?
lata sig eller laga kvällsmat redan nu??
Det är dagens ilandsproblem.
--
 
Är glad för att förmodligen är semestern satt.
Har redan 2 resor halvt inbokade.
Life is good!!!
Lite solsken på de här så!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0