28 Mars

Hej hopp galopp.
Skärtorsdag, har dock inte handlat någon kvast iår så det blir nog inte nån resa till blåkulla iår heller :(.
Idag vaknade jag abrupt av en låst dörr på jobbet samt ett facebook meddelande ang denna dörr. Ingen chef eler kollega kunde / fick jag kontakt med så det var bara att slänga sig på hojen ner till gymmet för att låsa upp.
Denna start på dagen gjorde mig bara seg och loj, det är som de dagar ( nu låter det som om jag har sådana dagar ofta, vilket jag inte har, men ni kanske känner igen känslan) man försovit sig, dagen blir bara en stressig pannkaka. Ingenting blir som det ska.
 
Han ändå göra shoppinglista som M ska få åka och förverkliga ( stackars hans kl 17:00 en skärtorsdag han lär ej vara ensam i butiken ), gå promenix med Matilda sen var det bara att dra till jobbet.
På jobbet har jag idag stött på den ena med problem efter den andra.. så tråkigt när alla har problem.
Dock skrev jag in en ny medlem på jobbet samt att det är skärtorsdag med godis på jobbet det är ju bra :) hehe.
 
Idag kommer Emma till Nyköping så det ska bli jättemysigt och trevligt att få umgås lite med henne så ska träffa henne ikväll :)
 
Sådär jag, nu vet ni lite om mig, skriv upp i intresseblocket och notera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0