Sommar!

Sommar sommar sommar.
Är det inte konstigt att man längtar efter att göra absolut ingenting.
Man vill ha semester.
Men ändå vill man fylla semesterns varje minut med aktiviteter så att man inte känner att man absolut inte gjort någonting när semestern är slut.
 
Detta är min sommarlista på saker jag skulle vilja göra, saker jag vill se / besöka / äta.
(Kommer jag hinna allt, troligen inte )
 
Paddla
Minigolf
Rida islandshäst
Smultronstället
Åka till en glassfabrik/glasställe Gb eller Sia
Åka förbi sibylla och äta korv
Åka till stockholm
Gröna Lund
Fiska
Åka till Västkusten
Åka till Gotland
Åka till Öland
Äta och plocka smultron
Plocka jordgubbar
Äta jordgubbar i massor
Äta färskpotatis i mängder
Åka på sjön
Göra rabarberpaj, hallonpaj, jordgubbspaj
Bada
Sola
Grilla
Fika på Åstugan
Äta på Forsen
Äta på Qvarnen
Gå på bio
Kolmården
Liseberg
Åka till Köpenhamn
Åka till Malta
Åka till Smögen
Åka till Skagen
Åka till Strömstad
Se nått slott
Strosa i Trosa =)
Plocka kantareller
Marsviken
Åka räkbåt
 
Som sagt ....
Men några är redan gjorda och inplanerade.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Men å, mysiga grejer! Ta med mig! :)

2013-07-04 @ 09:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0