*

Idag har gamla Malin vart i farten.Den gamla Malin med energi och inspiration.
Vaknade och gick upp runt 7, och jag började rulla köttbullar.
Passade också på att göra gräddsås, mmmuuuuummmmssss.
Man orkar ALDRIG kl 19-20 på kvällen ställa sig och rulla köttbullar.
Så nu blev det äntligen gjort! =)
 
Har dessutom då 1.5 h kvar innan jag börjar jobba vilket gör att jag hinner mera saker.
Så nu är det ju nytt år, kuddarna i soffna börjar se lite slitna ut, kanske är det dags att ta in lite ny inredning och göra lite nytt o fint faktiskt.
Har ni några förslag?
 
Inne och surfar runt på Mio nu faktiskt.
Men det är svårt för M och jag har ju inriktat oss på vitt och svart och då är det ju svåråt tycker jag att ta in en färg.. och bestämma vilken det ska bli och hur mycket.
To be continued...
 
Lite saker som jag blev nyfiken på Mio:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Funderar också på kuddar,bord, lampa och fåtölj - planerar ett ikea-besök framöver...Mams

2013-01-20 @ 21:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0