Kära tomten

Kära tomten.
Tycker att jag vart ganska så snäll iår..
Så om du mot förmodan undrar vad jag önskar mig så skulle jag bli glad av en av följande saker:
 
jul 13
 
 
(bilderna är ett inspirationskollage)
 
Handskar / Vantar för iphone/smartphone så man kan svara utan att ta av sig handsken.
Snygga skinnhandskar ( gärna med någon detalj)
Halsduk / sjal i leopardmönster
Strumpor vanliga svarta och några roliga mönstrade också.
"Träningsarmband" för iphone5 som man kan ha när man tränar
Underställ när man ska springa eller vintersporta
En vanlig morgon/pyjamas tröja.. inte med knappar utan liknar mer en vanlig tröja, typ från H&M.
Bredrandiga kuddar från lexington i vitt / grått finns på lexington.com
Hellmans apelsin/morotsmarmelad
Lindtchoklad ( en blandad box)
JellyBelly Jellybeans i alla världens smaker / varianter
Iphoneskal leopard eller bling
Smyckesbox, Markus säger att det finns en fin hos Thomas Sabo.
Dior Extase mascara ( silvrig )
Snygga glittriga nagellack
Presentkort så man kan gå och få massage / ansiktsbehandling.
Wella Professional SP Luxeoil Keratin Protect Schampo/ Inpackning finns på frisörsalong ser ut SÅHÄR
En ny plattång med ställbar värme, kanske den HÄR
Den tredje boken i hungerspelen serien av Suzanne Collins ( pocket)
Tidningsprenumeration på Elle Mat & Vin, Vagabond eller Top Hälsa
Tjockbottnad kastrull till knäck"bak"
Gå på afternoon tea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0