Wod

Hela tiden matas man av bilder, bloggar, tidningsartiklar m.m. ang träning, kost, dieter.
Jag och säkert många med mig tänker att jag vill, jag borde ... MEN.
Det är konstigt men det finns ju 7000  ursäkter varför jag inte ska träna NU.
7000 dåliga ursäkter.
 
Nummer 1 på min lista är ju att jag är sjuk.
Ja det är en ursäkt men också en sanning.
Men jag blir ju inte heller frisk av att "ta det lugnt".
Satt en stund nu på morgonen och läste bloggar, såg bra övningar etc.
Nej nu skiter jag i det här, man kan inte bara sitta vid sin dator och förruttna.
Man blir ju inte starkare, uthålligare och friskare av att läsa.
 
Detta resulterade i:
20 minuter löparband - ja fy fan, det är inte roligt ( ännu ), jobbigt, svettigt och efteråt visste jag inte om jag ville spy eller "besöka damrummet".
20 rep Marklyft med 20 kgs stång * 3
20 rep Rodd med 20 kg * 3
20 rep Triceps med rep * 3
20 rep Situp på boll * 3
20 rep axellyft med 3 kgs hantel * 3
7 armhävningar
 
Nu:
 
GLAD
NÖJD
15 min till jobb
45 till Pulsgång + Pilates
1,5 dag till en sjuhelsikes träningsvärk .... :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Douktig tjej! :) :) <3

2013-08-09 @ 08:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0