Gud

Ge mig styrka att ignorera mina 17 st köttblåsor i truten.
Ge mig styrka att glömma bort huvudvärken.
Ge mig motivation till att ej nedlåtas av mina hälsobekymmer som beror på enligt öron,näsa,hals- doktor "livsstil".
Ge mig styrka att orka hela lilla rundan utan att jag ger upp och stannar, då jag nu tänkt att jag borde göra nått efter jobbet och har nu bestämt mig för att göra nått, fast ej lust finns där samt att jag är rädd för att bli sjuk.
Ge mig en stark och frisk kropp.

Just nu ligger mycket på minussidan.
Man tvivlar på hela sig själv!
Stressad dagtid som kvällstid.
Suck!
Ett deppinlägg, sorry, men alla dagar är inte solsken, så är det ba!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0