Sunday bloody sunday!

Så tråkigt när man skriver låååång inlägg...
Som försvinner....
:(:(
Man hittar lixom inte samma inspiration att skriva om allting.
Kanske en bloggregel form nu är att manbara får skriva korta inlägg så man kan skriva om utan problem.
 
Jag bojkottade gårdagens fester pga huvudvärk (råakde mystiskt få ett hänglås i skallen ), död-åt-tengil-mätt och bara allmänt opepp. Kan ju bara vara så ibland, tror dock M är lite trött och sliten.
Han väckte mig väsande inatt och frågade om jag sov vid halv 3 ... ehhh jaaa.... vad tror du?! ;)
 
Idag så skulle jag villja äta afternoontea eller säger man äta? Ja skitsamma på Forsen iaf eller gå på amerikansk brunch på olerays.
Läser ni och är sugna att hänga på så hojta till.
Funderar att passa på att gå en långprom nu medans M sover så sött.
Och så småning om så hägrar en tvättstuga också..
 
Sunday bloody sunday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0