Inspiration

Jag är trött på både det ena och det andra just nu.
Framförallt på att vara förkyld, att bli tvungen att skjuta på sin egen träning för att låta den vila.
Idag råkade jag komma in på en SÅ inspirerande träningsblogg.
Bakom bloggen står en tjej som heter Jennie, f.d. elitsimmare som diagnostiserades med sjukdomen bullimi.
Som idag är frisk, tränar och bara strålar tycker jag.
Hon hade en header ( huvudbild det första man ser på bloggen ) som såg SÅ härlig ut så jag sket i att jag hade nått tungt i kroppen, var förkyld, och antagligen inte skulle orka hela vägen.
MEN jag tog mig ut och sprang!
Jag är glad nu efteråt, trots att jag hade en niagraflod av slemm i munnen och att jag ville spy efteråt.
Men nu .. känns det HUR bra som helst!
 
Hennes blogg hittar du HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0