*

Veckan rullar verkligen iväg.
Det går så himlans fort.
Känner inte att jag har nått särskilt intressant att bekänna eller beklämma.
Men en liten update så bloggen hålls vid liv kan väl komma till pass.
Har nu i dagarna två kört morgonpromenad med matilda och idag med linnea också, haft mina pass och jobbat på.
Känns väl lite från och till att det är mycket på jobbet, men som sagt från och till.
Ikväll ser jag fram emot bonde söker fru, vi får se vad som händer.
Är någonstans mitt i mellan allt just nu, vill spara pengar men vill shoppa.
Vill spara pengar men vill resa.
 
Och vad jag framförallt vill är att få en vit fin kylig jul.
Vill pynta, dricka nya glöggen och bara MYSA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0