Yaaawn

Idag hade jag sovmorgon till kl 08:00, med några små avbrott med snooze då.
Helt sjukt, i vanliga fall går jag upp 07:00 eller runt 06:00. Nu när jag sovit så länge
är jag så sjukt trött. Konstigt det där..

Fasiken vad jag och Markus donade igår. Kom inte hem förns kanske 18:30, tvättade big time,
lagade mat, packade upp kartonger, gick upp på vinden med alla kartonger, slängde saker.
Så inte så konstigt att man är trött.
Markus lyckades dessutom få till, hör och häpna, 100!!? armhävningar, och ca 20 dips.
För nån som inte utnyttjar sitt träningskort blir jag grymmt imponerad.
Jag kan fasiken inte göra armhävningar på fötter, eller jag har iaf fått för mig det.
Så jag testade, och jag klarade 2. HAHA. Lite skillnad i jämförelse, men man måte ju börja någonstans. =)

Idag ska jag försöka hämta mitt körkort vore ju bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0