Tisdag

Idag är det fint väder utanför fönstret, jag börjar inte förns 12, jag sov lite extra.
Det låter ju som en bra start på dagen.
Men denna vecka är det många grejer på gång som gör mig lite smånervös.
1. Idag ska jag klippa håret och färga det hos en ny frisör... gaahhh!!
(Blir säkert bra, det är ju min kollega Malin nämligen. . . men man är ju lite petig sådär).
2. Imorgon ska jag och Kristian på kurs i Västerås, jag ska plocka upp K i Eskilstuna ... gaahhh!!!
(går säkert jättebra, men måste åka i god tid, ha gps, usch är nervös, men jag kan ju det här ;) )
3. Medlemsfest på fredag, uppträdande som ska sitta, men det är det minsta bekymmret känner jag.

Jag har ju inte ens tankat en bil en gång...

När vi har vart i Västerås tidigare så har man möjlighet att träna på Feelgood. Men nu sa Kristian att om det är fint väder sticker vi ut o springer ... vilket också gör mig nervös. HAHAHA, jag är ingen springare, i jämförelse med honom..

Nej nu är jag negativ, tänk jag ska få springa med Kristian, köra massvis med bil, få en ny frisyr.
Tjihooooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0