*

Hej hopp.
Veckan springer iväg som vanligt, och framförallt helgen.
I fredags firade vi faster Monica i ålberga som fyllde 50 år.
Det var mycket trevligt, det började med buffé, brasilianska Maria som vrålade och skålade, 3 st boxar som tog slut och ett glas bubbel..
När jag kom hem hade Markus killfest, och jag var aprak ... nice kombo.
Jag bestämde mig för att de fick vara ensamma och jag gick hem till min lägenhet och sov...
Kom tillbaka, gick och la mig i sängen, men innan möblerade jag om hallen till en hinderbana som Markus och hans vänner skulle bestiga när de kom hem.
Halv 3 vaknar jag av att Markus och hans vänner stånkar i hallen och blev irriterad, hade ju då redan glömt att det var just jag som arrangerat en hinderbana. Jaja, that's life.

Flyttpacka, flyttstäda och dina hela lördagen.
Och den största ELOGEN ska min PAPPA MAMMA OCH MORMOR ha.
Utan dem vet jag inte hur det hade gått. Så stort stort TACK!!

Vidare på grillparty hos Linn och Simon som flyttat ut till Harg.
Mycket trevligt med grillning, lekar och vin. I slutändan tror jag vi blev 25 personer.

På söndagen så fejade jag i lägenheten, som i skift med Markus, gick på stan, åt glass i hamnen och avslutade med middag i Tystberga. Det blev en aktiv dag minsann..

Nu är det vecka 21, denna vecka har jag nått kul på gång, dock inget jag kan avslöja ännu =)=)
Men förstå.. 1 månad kvar till midsommar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0