*

Veckan går fort!!
Det är nått man kan konstatera vecka efter vecka.
Ändå blir man så förundrad!
Igår hade jag Mamma, Pappa, Sara, Johan, Lena och Kent på mitt Mage&Ryggpass.
Så kul!!

Igår fick jag också förfrågan av Sarah att springa topploppet i september. 5 km eller 10 km.
Hoppas det blir av, skulle verkligen vara roligt!

Idag har jag vart och storhandlat på morgonkvisten, igentligen väldigt skönt att handla på morgonen,
inte så mycket folk nämligen, men de har oftast inte hunnit plocka ut alla varor... :/
Det tog mig en timma i butiken, och jag tänkte ett par ggr under tiden jag handlade, det vore ju inte kul en dag som denna när man storhandlar att få avstämmning.

Och detta är dagens sanning, varje gång du tänker AVSTÄMMNING i en mataffär, då kommer det hända.
När Markus har sagt preics vid kassan nu får vi säkert avsätmmning, då har det hänt.
Så tänk det ALDRIG!

Men som tur var hade jag inte snattat nått den här gången heller och belönades med en 5:an lott.
Nu får vi se om jag får nån vinst eller ej.

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0