Sweet!!



Okej, det ska erkännas när det är FULLT på sina klasser då blir man ju extra peppad.
Nu kan det ju vara så eftersom det är en temaklass så är det lite extra kul att komma.
Men jag är glad att man då och då får så fina kommentarer av våra medlemmar och att
de bokar sig på mina klasser.

Jag fick mig en tankeställare när jag och Malin var på SATS och Afrodans här om veckan.
I omklädningsrummet;
- "Hon brukar vara bättre". "Men hon var väldigt rar". "Men hon gjorde många fel, hur är de lätt att hängamed om instruktören gör fel".
Man undrar ju faktiskt vad som sägs om en själv.
Och faktiskt är de du personligen som får skiten, inte ditt sätt du jobbar på.
Intressant de där.
Men jag kör på som tidigare det verkar ju fungera :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Meeeen, nu fick jag dåligt samvete :P stackarn!

2012-03-01 @ 10:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0