*

11 klasser på två dagar, lite trött, lite snorig, lite ont i halsen.
Tummen upp då, allt i sin vanliga ordning..
Jag har nu i dagarna 3 drömt otrevliga drömmar, inga mardrömmar men ändå inget trevliga.
Typ att man biter någon så jävla hårt att de får svarta- och blå märken på kroppen, att man kuggar
bigtime på uppkörning.. usch, det här måste vi vända.

Igår så bjöd Ludde och Sara in på kakkväll. MYCKET TREVLIGT och vilka kakor de kan baka också.
Mumm mumm mumm!!

Jag tycker inte om när dagen lixom bara springer iväg.
Detta är en sådan dag.
Man börjar kl 10:00 så man hinner inte särskilt mkt på förmiddagen känns det som.
Man vill ju gärna mötas av ett härligt städat och fräscht hem när man kommer hem.
Men ska jag hinna diska?
Man vill hinna surfa runt lite innan jobbet, men hinner jag?
Läsa en bok?
Dammsuga?
Vattna blommor?
Duscha?
Sminka sig?
Handla lite...
tiden som sagt bara springer iväg.
det är tråkigt....!!

Men snart helg!
Yiihooo
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0