*



Man har bara ett liv
Ta hand om ditt
Ta hand om dig själv
Man lever igentligen bara på en skör tråd
Så det gäller att göra det bästa av det hela
Ta hand om dina nära
Gör sådant som du mår bra av
Skratta, Gråt, KÄNN!

Idag går mina tankar speciellt till en av mina aboslut bästa vänner, hennes familj och hennes fina änglamoster.
Man tänker också tillbaka på nära som försvunnit en mormors livskamrat och en bästa killkompis.
Låt oss påminnas om att allt kan ändras i en hundradels sekund, och hur viktigt det är att vi ibland, men gärna ofta, visar, säger, känner hur mycket vi uppskattar att vara här och nu, hur mycket vi uppskattar varandra och hur mycket vi uppskattar att få vara med och känna allt detta.

Kommentarer
Postat av: mati

oj, dethär har jag ju inte läst förrän nu, varit lite internetfrånvarande. tack fina du, det var så himla fint skrivet att jag blev både varm i mitt hjärta och fick en tår i mitt öga. jag tycker så himl mycket om dig! ♥

2012-06-19 @ 16:53:32
URL: http://matildagoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0