Tisdag

Idag har jag gjort en insats på vägen till mitt körkort.
3 st test.. tyvärr underkända, nära skjuter ju tyvärr ingen hare va..
Men som bäst 61, (godkänd 63). Nu äre ju bara att köra...
Idag börjar jag 12:00, skönt!
Ska träffa mammsi och gå på stan.
Sen äre jobb hela kvällen lång, och är lite vemodig idag.
FÖR att idag skulle bli mina första tisdagspass för 2012 (den bästa dagen som jag tycker), det är ÖVERBOKAT 5-6 st reserver... SÅÅÅ KUL.
MEN.... då kommer en golfklubb, eller rättare sagt 28 st golfdamer. De ska ha en tjejkväll med träning, föreläsningar samt ev bli medlemmar. That's where I come in. Eller jag och Kristian.
Vi ska försöka sälja medlemsskap, och håll tummarna nu för mig.
Vore ju verkligen så himmla kul om allt gick bra!
Vi får se hur det går!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0