Resa



New york new york new york.
Det kom en medlem till mig häromdagen och frågade "du var väl i new york", nu hade nämligen hon bokat resa för henne och hennes familj i juni.
Jag blev SÅ avundsjuk. Att resa till New York förra året var min hittills livs bästa resa.
Och jag blir så avis, och såååå sugen att åka igen.
Jag och Markus var och såg filmen New Years eve för ett tag sedan och man blev ju inte mindre sugan kan jag ju säga.. (kolla trailer där upp eom du inte sett, och gå och SE DEN!! )

Jag håller redan nu på att fundera över 2012 års semester..
Vad vill man göra
När ska man söka semester osv osv..

Det är så svårt när man får så mkt valmöjlighet.
Men jag tror att M och jag ska resa någonstans.
Nu har ving kommit med ett nytt koncept som heter swimout vilket innebär i princip gå ut på din markterass och kliv ner i poolen. Härligt med egen pool.
Men Europa eller inte?
Medelhavet eller inte?
Fastlandet eller inte?
Många svåra val.

Ska ni iväg nått i sommar, eller har ni tips på ett bra ställe dit man kan åka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0