Lördag

Så skönt!
Har vart och fikat med mamma och pappa.
Övningskört med pappa, och det kändes riktigt bra.
Motorväg, landsväg och i stan.
Skjutsade hem mamma och hon skrek inte eller grät ( sorry mammi, love you) hehe, men det är sant.
Sen såklart behövs det ännu mer träning, men de kändes bra.
Om jag flirtar lite med pappa kanske jag kan ta en tur imorrn också.

Ikväll är jag partnerlös, M är i Linköping. Så jag har annordnat lite middag hos mig.
Sen får vi se vart det bär av. Men taco blir det och premiären av flexande muskler på 4:an (gladiatorerna).

Imorgon har jag planerat amerikans pankaksfrukost, och till middag ska det bli färsbiffar med kantarellsås och perssad potatis eller hemmalagade köttbullar med gräddsås, lingonsylt och potatis.
Det är så svårt att välja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0