Tristess

Nej livet är inte alltid en dans på rosor.
Som jag sa när jag kom till jobbet idag, det känns som det enda man gör just nu är att sova, äta, jobba, diska, tvätta och sen allt igen från början.
Can't we just have some fun?
Veckorna går så fort, förvisso bra på ett sätt, men mindre bra på ett annat. Man hinner knappt säga helg innan helgen är slut.

Idag - Onsdag, jobba 10-16 (19), hem plocka upp tvätt, gå hem till Markus, tvätta tvätten, laga mat, äta maten, städa undan efter matlagning, hämta pass på skavsta, hem, borsta tänderna, gå och lägga sig, sen är det visst torsdag.

SUCK!!

Vill bara ha lite roligt, vara lite ledig, shoppa lite, skratta lite, läsa en bra bok, åka till New York, skaffa en hund eller äta godis tills jag kräks!

Come on!!!!

Kommentarer
Postat av: Sariz

I know the feeling! därför ska jag boka biljetter till swedish house mafia i london och en ny tateringstid! tjohoo!

2012-02-13 @ 06:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0