Skitbil, skitkort, skit skit...

Suck!!
Nej jag borde inte vara på dåligt humör ändå är jag det..
Det är alla hjärtans dag och jag är nere, funkar ju inte riktigt.
Jaja, nya tag.
Det är lite min stil att det inte går över på en gång, men ska försöka skaka
av mig allt och börja om från början.
Idag har jag haft "lilla uppkörningen" eller s.k. utbildningskontroll.
Och det är en ny lärare jag åker med, känner inte honom, vet inte hur han brukar agera, säga etc.
Så jag blir nervös, och ja, man ska väl kunna prata om vart man bor, vad man jobbar med och så vidare samtidigt som man kör bil. Men känner att det var där någonstans min koncentration försvann..
Och när man går från bilskolan är det en jävligt konstig känsla, för att man känner sig sågad ner till fotknälarna.. okej, irriterad, kanske överdriver, men till knäskålarna iaf. Men jag är ju medveten om mina fel, några utav dem iaf.
Så ändå är jag duktig, och får boka "ni vet vad".
Jaha, var jag duktig då? Eller var jag inte? Är jag redo? Eller inte??
Jag känner mig bara förvirrad och osäker.
En sak är säker nu är det bara träna träna träna.......

Kommentarer
Postat av: mati

KÖR HÅÅRT- det SKA va svårt!! de e ju fan livsfarligt att köra bil, det ska inte va som en dans! klart du e duktig- hoppas han menade all kritik till ditt bästa, kreativ sådan! jobbajobba- u can do it!!!

2012-02-14 @ 20:50:13
URL: http://matildagoes.blogg.se/
Postat av: Jonna

Oroa dig inte Malin, de på körskolan säger alltid att man behöver öva på det och det coh det och skulle behöva minst 10 lektioner till... BARA för att de ska kunna roffa åt sig dina pengar de j*vlarna...

Det kommer att gå jättebra! Det vet jag!



Happy valentines day darling!! <3

2012-02-14 @ 23:38:34
URL: http://jonnanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0