Friday, försök 2

Det är så irriterande när man skriver ett nytt inlägg som försvinner :(

Men let's go again.

Sitter just nu på bussen mot Sthlm och Malin. Vi ska fira helg hela helgen.
Vi har inte nått speciellt inplanerat men det är rätt skönt.

Packade väskan igår kväll men insåg att jag glömt mina hörlurar :(
Så sprang till Clas Ohlson..
Och där var DEM.

* Rosa
* och Bling Bling

Stod ju mitt namn på helt enkelt !
Så nu under min bussfärd så har jag haft olika samtalare i mitt öra. Mamma, Markus och slutligen Py.
Fan vilka snygga o bra hörlurar jag köpt tänker jag..

Så bra så att 19 minuter in i mitt samtal med Py stör en tjej mig. Alla kanske inte vill höra mitt samtal minsann säger hon.
Nej nej säger jag och nickar lite medlidande.. Jag sänkervolymen på både mig och Py.

Haha, ni vet man kommer ju på alla bra "svar på tal" efteråt och försent. Precis i den sitsen jag sitter nu.

Men orka lägga energi känner jag.
Tydligen är jag ( och medbrottsling Py ) bussfjortisar. Hon ska säkert jobba hela helgen och är bitter. Men en sak ska ni veta det ska inte jag !!!! :))))


Kommentarer
Postat av: mati

hahaaoow, du är den enda bussfjortisen jag accepterar :D fierce headphones <3 miss you!!!

2012-02-25 @ 10:24:21
URL: http://matildagoes.blogg.se/
Postat av: Sariz

Dom är jättefina! Har haft såna, tyvärr gick dom sönder rätt fort så var rädd om dem :)

2012-02-26 @ 10:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0