Helgen

Jahapp, snipp snapp .. så var helgen slut!
Så tråkigt!!
I fredags så var vi bara hemma efter jobbet och åt middag, tittade på tv och åt godis.
På lördagen därimot så hade jag lovat M att åka upp till hans jobb för att göra iordning hans bil.
Så jag putsade, fixade och så, så bilen blev verkligen jättefin!
Dessutom fick jag åka golfbil och sitta i polisbil.  =)
På vägen hem stannade vi till i Trosa för lunch, skärgårdlåda till förrätt och strömming till huvudrätt. MUMMS!!
På kvällen blev det fest hos Sarah med utgång, mycket trevlig kväll!!
 
Igår var det segt till en början, fika på stan, kalas hos M's  bror och slutligen snabba cash 2 på bio.
Besviken är ordet ang filmen, jo visst, de kommer en 3:e film, men att se nummer 2 på bio var ju totalt onödigt..
Suck!!
 
Jaja, nya tag, ny vecka.
Vi får se hur det går, har iaf en personalfest att se fram emot på fredag =)
 

Kommentarer
Postat av: Ankis

Say what? Serri? Hehe jag tyckte filmer var super spännande & tyckte det hände saker hela tiden :P längtar redan tills tredje filmen kommer :D

Svar: Har du läst böckerna?
Malin

2012-08-28 @ 20:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0