*

Palsternackan var inte så mycket att ha, och inte fänkål heller tyckte Markus.
Jag kunde skippa fänkål faktiskt iaf i denna rätt.
Men i övrigt mycke gott!
 
Igår var jag minsann sjukt aktiv.
Hann laga mat, besöka mamma, gå ut och gå långpromenad, träna på gymmet innan jobbet.
Igår kväll så frågade Markus om jag ville gå en promenad, men var inte så sugen då det var precis det jag gjorde innan jobbet.
Men skulle lämna en present åt mormor och Emma så det passade ganska bra.
Bara det att vi går vår långpromenad, hem till Mamma och Pappa i bryngan och när vi ska gå hem, då börjar det regna.
Mamma och Pappas båda bilar på service... vi började gå men sen sprang vi hem, hela vägen hem ...
Så var rätt död när jag kom hem, och när jag somnade, och när jag skulle gå upp...
Och nu har jag bara 4 härliga pass att utföra idag... kommer nog lägga mig i soffan när jag slutar minsann.
 
Happy friday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0