Surprice Baby!

Den som säger att Markus inte är driftig, den har fel. Pjuuhhh!
Stundtals kan man tycka det är jobbigt, typ när man är lite trött.
Men det är absolut övervägande positivt, saker händer, och det går fort.
Igår fick jag ett sms när jag var på jobbet;
"Du kommer nog bli överraskad när du kommer hem".
Då börjar ju geniknölarna gnuggas, vad kan ha hänt, har han tagit upp min soffa i hans lägenhet?

Nej, när jag kommer upp till Markus finns det INGEN soffa, åååh typiskt jag som är så trött från jobbet!!
Men bra att han har faktiskt sålt sin soffa.
Men jag och Markus inser ju då att vi har ingen soffa, och just ikväll har Markus en STOR bil hemma,
så antingen är vi sofflösa till 17/5 eller så tar vi det ikväll ...
Klockan är då 22:30 ska tilläggas.

Jo men visst, vi åker ner till mig och börjar kånka soffa med divan. Vilke flyttar så sent på kvällen, måste sett lite mystiskt ut..

Men men, nu är det Östra Rundgatan som är sofflös och vi har fått över min soffa hit.
Spännande med nyheter ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bild önskas! mams

2012-04-18 @ 21:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0