Ambivalenta banker

HERREGUD!!!
Man blir ju fan tokig!
Problem:

Skicka ag-fil med alla medlemmars träningsavgift via bankid (nytt kort).
Slår in PIN-KOD, FEL.
Provar igen, denna gång med säkerhet rätt, FEL
Har nu endast 1 försök till, ringer vår bankkontakt och då ska vi ha fått den via posten.
Ringer chefen, varken hon eller jag sett den.
Ringer bankkontakt, ska komma ny med posten om 30?! dgr.
Detta är ju sanslöst, har du tappat bort andra koder tar det 5 minuter att ruska fram.
Ringer bankid, som kopplar mig till banken, som kopplar mid till bankidsupport, som kopplar mig till internetbanssupport som nu efter 10 minuter kopplar mig vidare.
NU: 10 minuter kötid och plats 16 ...

Fil måste skickas senast 15:00.
Hur svårt ska det vara???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0