Måndag igen =)

Och så var det måndag igen..
Det går så fort jämt, veckorna och helgerna.
Har haft en riktigt bra helg.
Fredagen startade med jobb, fika med mamma på stan och på kvällen så tog jag och M det bara så lugnt.
Lite vin och hemmagjord pizza fick edt bli, och det var mkt gott. Även filmen 13 och glass =)

Lördagen så jobbade jag på morgonen, funwalk och mage/rygg.. snabb dusch sen så började familjen westerbergs familjedag som jag var medbjuden till =).
Boda borg, jätte roligt, tjejerna mot killarna och som tur var vart det lika i poängställningen. (för en som ej vet vad bodaborg är är det som fångarna på fortet kan man säga, det är olika banor där man måste klara av rum efter rum och i det sista rummet så är det en stämpel som man ska ta. Sen gäller det att samla så många stämplar som möjligt. =)
Efter bodaborg så somnade vi en timme faktiskt =)
På kvällen möttes vi upp igen hemma hos Markus, drinkar och sedan begav vi oss till Trestapas.
Som var precis lika gott som vanligt =)=)
Champinjoner, vitlök, räkor, revbensspjäll, getosttoast... mmmmm.
Det var en riktigt bra lördag.

Jag och M tog sovmorgon på söndagen, sen så åkte vi till Barkaby i stockholm.
Jag har aldrig vart där tidigare... men vad är det jag missat va? :)
Jag lyckades handla en löparjacka, löpartröja, löpartights :) Så jag var riktigt nöjd.
Vi stoppade förbi Ikea också.. tittade, klurade, funderade ;)
Men det slutade med att vi köpte lite värmeljus typ (som vanligt)

Hoppas ni haft en bra helg!
Nu är det ny vecka och nya saker att göra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0