*

Hej kompisar.
Nu är jag hemma i nyponköping igen.
Har besökt gurkstaden under två dygn och förkovrat mig.
Det har vart interessant och lärorikt..
Ser fram emot att praktisera det jag nu lärt mig, trots att jag vet att
det kommer bli en stor utmaning.
Det gäller att bli säker, hitta ett lugn sen är det bara låta det flyta på :)

Denna veckan har verkligen gått så fort för att man har vart borta två dagar.
Redan fredag imorrn, och jag känner mig så jäklarns duktig.
Måndag: Funktionell träning + Funwalk
Tisdag: Funwalk+Funwalk+Mage/rygg+Harmoni
Onsdag: BodyStep
Torsdag: Joggat
Fredag: Funwalk+Funwalk+Styrka
Lördag: Funwalk+Mage/rygg

Man kan väl säga att summan av kardemumman är att jag ligger på + med träningen denna vecka :)
SKÖNT!

I eftermiddag blir det fika med mammsen, middag med Markus sen blir det lugnt lugnt eftersom det är jobb imörrn.

=)

Kommentarer
Postat av: Jonna

awww är du i västerås när inte jag är där :(

Hoppas att det var trevligt:)

2011-09-25 @ 16:15:56
URL: http://jonnanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0