*

Idag var det körlektion nummer 3 på bilskolan.
Backa runt hörn samt parkera stod på schemat.
Inte min grej - ännu.
Men jag har bestämt att jag ska bli bra på det.
Har inte riktigt ännu bestämt mig för att bli teoriproffs,
men Rom byggdes väl inte på en dag? (eller? )
Men seriöst måste komma ikapp med teorin också, självklart.

Imörrn åker M till tyskland, så vi sa att vi skulle äta nått
gott ikväll, man vet ju aldrig vad som händer... :(
(Jag vet man ska aldrig prata om det eller säga det..
men hellre ångra nått man sagt än att ångra att man
aldrig sa det).
Han kommer och hämtar mig efter jobbet,
ska försöka tvinga på honom en promenad också vore skönt att träna lite.

Och på tal om träning så var jag och M ute och sprang igår :)
Det gick väl helt okej :)
Vi sprang östra rundgatan ner till statoil, till stenkullakorset, och sedan hela fågelbovägen upp till sporthallen och hem.
Nu i efterhand, så känns det långt, fast ändå inte. Och det gick på ca 20 minuter. Långsamt eller snabbt vet jag inte, jag har inte någon riktig referensram..
Jag var redo att ge upp vid fågelbokiosken då M pushade på mig, och vi sprang hela vägen utan stopp.
"Hellre att vi saktar ner farten och springer hela vägen än att vi går."
Jag var inte människa förns ett bra tag efter turen, medans M var ljummen.
HAHA.
Men han har ju sprungit förut och var inte småförkyld.
Kan inte säga att det var jättekul, men jag vill göra det igen, och klart som fan att det inte är kul
första gångerna när man inte är bra på det...
Men men.. det kommer nog att ta sig :)

Fredag imörrn - GÖTT.
Råkar ev utför att vikariera på pass som börjar 06:30
Wish me luck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0