*

Man kan om man vill, och man hinner om man vill.
Jag har nuförtiden börjat gå och lägga mig tidigare och även gått upp tidigare.
Ganska skönt, men känner att man jobbar, äter, sover på kvällen. Lite trist.
Och många utav mina förmiddagar spenderas ju alldeles själv.. But that's just life
right now i'll guess.
Men inget "ont" som inte för nått gott med sig..
Jag försöker gå upp kl 7 på morgonen, ibland kan det också bli 7.30.
Men jag får ju min alldeles egna lyxiga tid.
Som idag har jag vart ute och gått en powerwalk/jogg på 1 h.
Hur många hinner det innan jobbet? :)



Sökes:
Plommon från trädgård utan mask i
Finnes?

Kommentarer
Postat av: Annica

Visst är det underbart med den där morgontiden :) Njuter varje dag av den stunden! ;)

2011-09-03 @ 14:00:51
URL: http://www.qinn.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0