Det blir inte riktigt som man tänkt sig

Men vad gör det?
I fredags så umgicks jag med Markus hela kvällen, vad vi gjorde?
Satt vid köksbordet hela kvällen lång, åt middag, drack vin, och pratade.
Mkt mkt mkt mkt mkt trevligt.
Jag säger ju det, tidigare har det funnits utrymme till tvtittande i mitt liv.. men det
är mkt trevligare att umgås med en människa än en tvapparat.

Lördag, segismorgon med hemmagjord brunch. Träffade Oscar på stan och i gemensam trupp
övertalade vi Sofie att festa till det på kvällen. Och så blev det också.
Men så på stan satte jag och Markus oss på skafferiet, drack ett glas vin i solskenet och käkade lunch.
SÅÅÅÅÅ MYSIGT!
På kvällen så föreslog S & O att vi skulle äta sushi, nått som varken jag eller M gjort tidigare.
Kände mig typ nervös på sushihaket, 3 killar i munskydd sår och gör sushin haha, och vad ska man ha?!
Ended up with 2 maki (ris och typ svarta sesamfrön i en rulle med fyllning av lax, gurka, paprika typ .. :P )
(inte min favvo), två ris och räkor (mmmm) två ris o acokado (mmmm) och två ris och crabstick (helt okej)
som doppades i soja och wasabi. Jag tyckte nog att det var gott, och kan tänka mig prova igen.. men.. jag blev lite mättad på smaken efter 6 bitar.. det var enough lixom :)

Tillslut kom också Linnea, och vi cyklade bort till stenkulla där Jimmy hade fest.
Och som vanligt är de ju alltid lite uppdelat med gäng osv i början.
Men när flera dricker mer, så sammansvetsas man.
Slutade med att Jimmyss vardagsrum blev ett stort dansgolv, Markus och jag buggade, Linnea och Pavvo dansade salsa, jag lärde Pär Lipstick dansen, Sofie buggade, Jimmy buggade, jaa alla buggade helt enkelt.
Kvällen avslutaeds på (sibylla? östergrill?) med cheeseburger och sedan lite sömn.
Och nu är jag här, still going strong, as always.

Klippa, köra, plocka, idola, plugga?, sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0