<3

Denna vecka har jag lagt mig till en ovana.. (2 dgr) vaknar hemma hos M, lutar mig frammåt tll byrån, vänster sida, låda numer 2... bam bam bam bam... Godislådan.. POLLY mmmmmm....
Jag får lägga av, frukost först godis på helgen... men så tänker jag såhär, igår hade jag två pass och var ute och sprang.. kanske var jag värd det. Men då tänker jag på nått som S sa, varför inte belöna kroppen med någonting vi verkligen behöver mer än lixom hjärnan vill ha...
Men man måste få lite av båda tycker jag nog =)

Iaf så vaknade jag tröck i min ngra polly sen så ringde telefonen.
Markus!! :):)
- Heeeej.
- God morgon hjärtat
- Har du precis vaknat..
- Njaa.. för en liten stund sedan men är så trött..
- Jag tänkte bara ringa och säga grattis.. på 4 månadersdagen
- Åhhhh, är det idag... mitt goooouuus.
- Och att vi har kännt varandra i 6 månader..
- Ne men ååoouuhh :):)

Hur gullig är inte min drömprins :)
Jag ä verkligen kär och galen, HELT UNDERBART =)

Går hem för man ska plugga lite..
Öppnar brevlådan och där ligger ett brev.
Kan nästan av handstilen gissa vem det är ifrån..
(och nej jag får inte så mkt brev av diverse :):) )
Igentejpat med plåster kommer fantastiska sommarbilder
som värmer mitt hösthjärta. Tack, bästa syster i världen!

Så nu är jag på hur gott humör som helst, tänk på det vänner.
Ett litet sms, ett samtal, ett brev, ett mail, några glas.. det lilla
kan värma någons hjärta.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0