- En helt vanlig eller ovanlig torsdag -

Tjoflöjt :)
Hade bestämt mig för att. ahh torsdag sovmorgon.
Men glömde lixom bort att ta bort larmet.. så nej, gilla läget, vaknade 07.05, och gick upp.
Började kika på bonde söker fru som jag missade på tv.n igår.
Vet faktiskt inte riktigt varför jag följer det.. så jäkla kul är det faktiskt inte iår.
Sov sisådär.. och var på lite halvdåligt humör .. men men.
Tog mig såsmåning om hem i mörkret.
Klev in genom dörren och sedan dess MULTITASKING :)
Och man blir ju extra nöjd när man lyckas få mkt gjort på lite tid.

Klockan är nu ca 10.15 och har redan hunnit, bädda, byta gardiner, lagat lunch/ matlådor, städat, sorterat papper, kollat 2 tv.program, ätit frukost. och diskat :)
Men har ju några bitar kvar .. typ blogga, göra mig offentlighetsduglig ;).
Är också i valet och kvalet om jag ska surfa, träna, eller gå på stan. Vi får se, orkar inte stressa.
Öppnade mitt lilla brevinkast och hittade Topp Hälsa där. Mkt trevlig tidning tycker jag.
Träning, träningsmode, mat/recept, resor. I like it!
Så den ska jag sätta tänderna i straxt. Bläddrade bara lite snabbt, och det första jag ser är ett varuprov med tandkräm.
Tack gud, som ett tecken. Jag tycker det är rätt så trist med tandborstning, och för mig är det bättre att borsta tänderna direkt efter maten, för på kvällen när det lixom generellt är "dax" då är man trött, har ingen lust, man gör det, blir pigg och då ska man försöka sova och somna. Det tar ju sin lilla tid så att säga.

Är också extra glad för jag Malin Håkansson har denna vecka hjälpt 7 idivider ta beslutet att satsa på sitt välmående och sin livsstil. Känns superkul, och veckan är ju inte slut ännu så vem vet, kanske kan lyckas hjälpa någon mer. :)
Men det jag önskar att jag kunde mer om, det är olika sjukdomar. Typ astma, vad beror det på, hur yttrar det sig, vad ska man tipsa en människa med astma om för olika träningsaktiviteter. Här blir det så svart på vitt att kunskap är makt. Men är man kunskapstörstig så finner man ju kunskap (om man vill). Jag är nog snarare kunskapssugen än kunskapstörstig..

Slutligen denna torsdag är jag glad för att jag har vart kär i 5 månader.
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis från en som, i alla fall vissa dagar, har varit kär i 33 år! Mams

2011-10-27 @ 19:33:24
Postat av: Lena Westerberg

Vilket underbart arbete du har som kan vägleda människor in på ett sundare liv, vilken tur att de träffade dig.

Grattis och Ni är bra söta ihop. Ha en skön helg nu:)

Kram Lena

2011-10-28 @ 15:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0