- Friday -

fredag

Den här veckan gick så sjukt fort så jag kan inte ens förklara.. herregud!
Fredag idag, nyser, halsont .. livet är allt toppen vaa?
Jag hoppas förkylningssymptomen lägger sig under helgen.
Har sovit uppe hos M inatt, och jag börjar ju tidigare på fredagar så gick hem från honom för ca 15 minuter sedan.
Det har ju blivit så mörkt ute.. Då blir jag riktigt sugen på.. blunda och tänk er.. nybakat frukostbröd, färskpressad juice, tända ljus. Frukosten blir ju så mkt härligare då.
Och när det är så mörkt ute, då får jag en julkänsla.. De har ju redan börjat pynta för julen i diverse vanliga och nätbutiker. =)
Men det får vänta lite tror jag minsann.. Tills efter min födelsedag.
Ikväll blir det LUGNT hemmagjordpizza och kanske ett glas vin? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som ett bra förslag! Krya på dig hjärtat mitt, så ses vi, mams!

2011-10-21 @ 10:45:16
Postat av: MACKIS

mallan jag har bästa botemedlet för dig ständiga förskylning:

http://www.ikyani.se/



det hjälper!!



// pusss



2011-10-21 @ 13:03:34
URL: http://mau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0