- Chill out -

Untitled #32

Torsdag, veckorna går SÅ fort verkligen!
Igår kom dagen och sedan gick.
Var hemma 15 minuter tidigare, och fick altså 15 minuter med av min onsdag.
Nu har jag bestämt mig för att ligga i soffan, kolla på bonde söker fru på play.
Surfa önskningar, födelsedagspresent till min pappa, och till lunch blir det greencurry och kyckling som mästerkock westerberg har ordnat till :)
Även en liten date med A-k mellan 12-13 är tanken :)
Drömmde så mkt konstigt inatt men vi var i en skobutik där de var som ett sådant här rullband som finns på flygplatser ni vet där reseväskorna kommer. Fast ett mycket mindre och finare. Och så stog det tjejer runt om och flockades och så kom det ut skor på löpande band, så lixom fixk man snabbt rycka fram och plocka åt sig om man såg nått snyggt. Något opraktiskt kanske, men en rolig idé tycker ni inte? =)
Nej enjoy you thursday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0