- 19/10-11 -

Hej på rej'
Onsdag, igår tänkte jag imorrnbitti så ska jag diska.. (den lixom gör inte det av sig själv, skitkonstigt)
Jag ska dammsuga, och så hinner jag nog plugga lite körkort också.
Vaknar 7.30, går upp.. och kommer på, juste har ju körlektion 08:30.
Där sprack alla planer jag hade.. skit.
Vet ni känslan när man har det stökigt hemma, eller man skulle vilja göra nått men man
hinner inte, man blir stressad, men det gäller väl bara att lägga det åt sidan och ta tag i det senare I'll guess.
Men grejen är den, att jag vet att jag inte hinner imorrn förmiddag eller kväll för då finns det andra planer..
Typiskt. Men men, städfredag jippie!
Igår så lagade jag kycklingsallad som blev supergod. Varför ska det vara så svårt att göra en sallad igentligen?
Grönsaker, typ kyckling, dressing. Men när man står i affären har man ju 0 fantasti, men en sallad kan man ju ha precis VAD SOM HELST I.
T.ex (igår)
Gurka, Tomat, Blandsallad, Sockerätror, Rödlök, Broccoli, Paprika, Knaperstekt bacon, Kyckling, Riven parmesan och toppade det med crema di balsamico.
MUUUUMS.
Längtar redan till min lunch!
Sen tvingade jag Markus kolla på Twilight New Moon, tror han tyckte sådär, men han var ju inte som mig efter jägarna 2 iaf, vilket vi tackar för! =).
Vad jag gjorde mer igår, jo gjorde ca 50 fakkturor, vilket blev 50 kuvert, vilket blev 50 om inte mer slick på kuverten.
För ibland man kan inte slicka från ena hörnet till det andra.. utan man får göra det två gånger.
Nummer 1: Äckligt!
Nummer 2: Tråkigt!
Nummer 3: Man blir så jävla torr i munnen.
(jag rekommenderar det inte ;) )

Nu har det slutat regna, passa på att gå ut :)



(Svar: Ja, superbra Sarah!! =) )

Kommentarer
Postat av: Ingrid Carlsson

Skaffa en grej på bokhandeln som du kan använda vatten i Slicka inte kuvert Råd från Far-Mor Kram

2011-10-20 @ 10:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0