- 18/10-11 -

tisdag


Hej hopp.
Regning Tisdag, hurray!!
(Njaa.. men är man ändå innomhus och jobbar är det väl ändå okej.)
På förmiddagen har jag planerat veckans mat och vart och handlat med min Mamma.
Like old times ;)
Så mysigt så, men tiden gick på otk för fort.. typiskt.
Ikväll är det som vanligt min kombo på 3 pass och alla är nästan fulla.
SUPERKUL!
Ska därför premiära en ny låt, frågan är om andra tycker den är bra, eller det är jag som diggar som tusan.. ?
Igår så tittade jag och Markus på Jägarna (1), (och varför vi såg denna är för att Markus vill se Jägarna 2 som nu är bioaktuell.)
Men seriöst, jag är verkligen INTE intresserad av Jägarna 2.
Efter filmen var jag på så sjukt dåligt humör, och nej det är inte som en beckfilm där allt blir bra och man känner sig lättad.
Alla var dumma i huvudet sen tog de livet av sig, typ, (sorry ni som ej sett den ) .
Usch och fy, nej tack. Tacka vet jag Harry Potter och Sex and the city ;)
Nej, jobbet kallar... Ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Sarah

åhh detta tjaaaat om jägarna! jag tokvägrar också se jägarna 2, vaarför skulle jag vilja se den liksom på bio?! men nej, nu går den ju att ladda ner så nu kan vi se den hemma sa Patric igår. Bra va?!

2011-10-19 @ 08:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0