- surprice! -

Inte nog med fin klocka från Markus, fina blommor av Mamma & Pappa, fick themuggar och två sorters the av mina kollegor, olja för håret av fina vännerna Sofie, Anna-karin och Alex, Middag av Markus, alla grattishälsningar på sms och facebook.. Imorse nu när jag gick hem från M och hem till mig, så öppnar jag brevlådan så ligger det en ask där i. Nallebudet, anar vem som skickat mig detta. Öppnar och det är en nalle kanske 6 cms lång som heter Getrud, som har ett tyskt pass. :D. En nalle från min fina fina vän Matilda som är i Tyskland just nu <3. TACK TACK TACK TACK! Man blir så glad när man märker hur mkt människor man har runt sig! Nu ska jag testa ett nytt the och njuta av att inte börja förns 13:00 :D Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0