- I'm maybe bad but I'm perfectly good -

Får man vara lite onödigt smånöjd när man vunnit kampen över gården och fienden flyttat?
JA! Det får jag. HAHA!

Idag är det äntligen dags, jag och Py bokade biljetter redan i April, och äntligen är det november.
NA NA NA COME ON, I LIKE IT LIKE IT..
Rihannas konsert, är så sjukt laddad, S&M, California King Bed, What's my name, UMBRELLA! :D
Och det ska bli extra kul att Calvin Harris är med också, SUUUUPER!

Innan dess försöker jag mig på parkeringsregler.. men jag fattar fan ingenting.
Huvudled och parkering är det jag hakar upp mig på.
När det är P-skylt+Huvudled betyder det altså parkera fritt max 24 h må-fre (övrig tid fritt)
Okej, vore ju super om det vore grundregeln... MEN....
P-skylt+Huvudled+tilläggstavla 2 h, 9-18. Detta betyder Parkering högst två timmar må-fre 9-18 (övrig tid parkeringsförbud)
Stopp och belägg... nu fattar jag verkligen inte, och det är så typiskt mig att stanna upp och grotta ner mig istället för att jahapp så här är det visst.
Men det sitter ju inte någon information om parkeringsförbud.. så varför är det då?
Eller varför är det på ena märket fritt övrig tid, och tvärtom på andra sidan.
SUUUUUCK!
Aja.. nu ska jag försöka ta mig an ett körkortstest, fick 59 av 70 igår.. så är inte dölångt ifrån nu tror 62 eller 63 är godkänt. :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0