- Hej hallå -

Precis kommit hem från bilskolan, gick sådär idag tycker jag..
Jag brukar ALDRIG (och då överdriver jag inte) få motorstopp..
Bara för det fick jag flera st idag, nu när jag börjar bli lite varm i kläderna.
Man blir lixom lite trött o besviken på sig själv.. men men. Nya tag och ny lektion
nästa vecka och så köra lite i helgen förhoppningsvis.

Men nått som jag blir glad över är när Markus gör världens godaste korvstroganoff
tills man kommer hem, ocn när jag kommer hem till mig imorse har han vart där
och diskat.
<3 Han är bäst!

Min bilskolelärare fick mig att lova att jag skulle klara A+B testet en gång var med grönt (altså godkänt)
så det känns som jag har lite att göra.
Svårast hittills tycker jag är att räkna ut tjänstevikter, totalvikter, släpvagn bla bla bla..
Så jäklarns tråkigt också..

Ännu en besvikelse är ju att Rihanna har gått och blivit sjuk....!!??
Ställde in Malmökonserten igår, Globen idag, Globen imorrn... ingen info än så länge så vi får se.
Nu ska ja plugga körkort innan jag börjar jobba.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0