Update

Tjenixen :)
Helgen har vart mkt bra.
Fredag middag med M: Fläskytterfilé med potatisgratäng och senare chokladfondue. Mkt mummsigt, kan varmt rekommenderas.
I lördags hade M inflyttningsfest så var och fixade en inflyttningsorkidée .. .. .. :
"Men åhh tack, vilken fin pelargon"
"Pelargon!?!?!"
"Nej heter den inte så? Nej men ja vet vad den heter vänta lite ...  .... .... eller vad heter den nu igen"
"Orkidée!!!"
"Ja just det men åh tack för den fina orkidéen" då fick han skämmes lite.
Mkt trevlig inflyttningsferre btw och dessutom EurovisionSongContest.
Hade inte några förväntningar men 3:e plats inte dåligt :)
7 minuter ägnades på coctails and dreams, sedan drog P, L, M & jag till McEawans där J var.
Jag skämtade när de frågade vad jag ville beställa så jag sa MJAU, sagt och beställt.
1 minut senare satt jag där med ett glas mjölk. HAHAHA, just det katter kanske dricker mjölk.
Ajsing ajsing, kanske lika bra.
Söndagen var i det segaste laget gick typ upp vid 13-14 :)
Mcdonalds och Pizza shit vilken nyttig söndag, helt galet (eller?!) och avslutade/toppade med lite hallonsorbet.

Ny vecka, nya tag, inga fester inplanerade.... ?! Vi håller stora tummen för Malin och hennes nya livsstil.
J är på semester denna vecka så jag vickarierar på mitt jobb..
Måndag 08:30-12:00 + 12:00-19:00 Puuhh!
Tisdag 08:30-12:00 0 12:00-20:00.
Kommer stupa i sängs till kvällen men det kanske bara är bra.
Hörs på onsdag kanske då jag vaknat till!
Puss

Kommentarer
Postat av: Ankis

Hihi, du är underbar! puss

2011-05-16 @ 12:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0