Hey ho

Varje vecka konstaterar jag att helgen går på TOK för fort!
Denna vecka är det ju kortvecka förvisso. Tgft :)
Haft en mkt trevlig helg och hittat mig en karl ;)
hehe .. de va ju ett tag sedan menar jag.
Men det känns fantastiskt bra! =)
Hann också med BIO - baksmällan2. SE DEN!
M höll på att skratta ihjäl sig :), roligt!
Provat Ben & Jerrys Coconuterlyfair. - gottis.
M har också införskaffat sig en elgrill så vi har premiärgrillat
på hans balkong.
Och måste bara tipsa om ni ska grilla nått att fläskytterfilé verkligen
är SÅ GOTT. Oftast grillar jag fläskfilé men ytterfilé var mkt mkt mörare.
(tips från coachen ;) )

Denna vecka står detta på schemat:
Bli frisk (stående)
Gosa med M ;)
Bästa syster fyller 26 :)
Kalas hos henne med övernattning (kanske party också? )
Utvecklingssamtal (jobb)
Diverse klasser :)
Lite halvlediga röda dagar
och kanske en grillkväll på onsdag.
Det blir nog bra de här :)
Ha en bra start på veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0