KÄNDIS

Jodå..
Jag fick sms av Sarah imorse som föreslog en promenad, perfekt tänkte jag.
Så vi gick promenad till coop extra och handlade samtidigt.
Och vad händer SÅKLART när man har klätt upp sig i pumps, läppstift och partyklänningen
(Nej, det var powerwalkoutfitten, osminkad, svettig i nyllet och konkandes på matkasse)
HEJ TJEJER, FÅR VI STÄLLA EN FRÅGA, VAD TYCKER NI OM VÅREN ( Södermanlandsnyheter)
Och jag ich Sarah är ju lika dumma i huvudet varje gång som ställer upp.. eller okej kanske lite kändiskåta :P
Men vi ångrar oss varje gång efter vi ställt upp (oj lät som dethände jämt) men fan andra gången och just hon och jag.
Aja, så håll utkik i tidningen :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0