Onsdag

Tillbaka till vardagen.. eller? :P
Haft en fantastisk skön långhelg, man har ju fått lite färg också vilket man är extra nöjd med :)
Har hunnit grilla mkt, en tripp till stendörren, lite jobb och mkt gos :)

Igår städade jag ur min receptionsdisk för den ska väck, ska bli spännande att få en lösning på detta :)
Men det blir säkert bra.
Sen ringde M mig, han har lite strul i sitt hem nu också.
Handfatet är paj, och elen tog slut igår... så nu har en välfylld kyl och frys :D
Men han glömde visst att lassa över godiset... det var tydligen skafferivaror så de kunde gott stanna
kvar tydligen :)

Ikväll ska jag ha tvättstuga och träffa Sofie. Checka in online och ladda med italienska fraser :)
Det ska bli fantastiskt kul att få åka på lite semester =)

Sen måste man ju börja packa lite smått också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0